30 Νοεμβρίου 2015

Παντελής Παντελίδης: «Δεν έχω πάει ποτέ σε ωδείο»

Ο Παντελής Παντελίδης είναι αυτοδίδακτος.


Ο τραγουδιστής γράφει μόνος του τα τραγούδια του και προσπαθεί κάθε φορά να είναι καλύτερος. «Ψάχνω να βρω τους γνωστούς μου βέβαια, για να νιώσω οικεία. Αλλά επειδή κάνω τέτοιο πρόγραμμα, δηλαδή δεν τραγουδάω ένα ολόκληρο τραγούδι, να σταματήσω, να χειροκροτήσουν και μετά να πάω στο επόμενο, το πηγαίνω... μπάλα όλο το πρόγραμμα, δεν προλαβαίνω και πολύ να δω ποιος μιλάει με ποιον. Θα τους χαιρετίσω βέβαια, αλλά αυτό που με νοιάζει εκείνη την ώρα είναι να σηκωθεί όλο το μαγαζί όρθιο. Στο δεύτερο-τρίτο τραγούδι να είναι όλοι στον αέρα. Ανταγωνίζομαι τον εαυτό μου. Και τον ανταγωνίζομαι και στα τραγούδια μου.



Γιατί εγώ τα γράφω όλα, στίχους και μουσική. Και όλο αυτό πρέπει να το κάνω μόνος μου» εξήγησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό και συνέχισε: «Δεν το κάνω για να τη ζεστάνω, ούτε ξέρω πώς ζεσταίνεται η φωνή. Όλη μέρα μιλάω, τραγουδάω, δεν κάνω αφωνία, δεν προσέχω τη φωνή μου. Έτσι γεννήθηκα. Δεν έχω πάει ποτέ σε ωδείο. Ήμουν 12 χρονών και είπα στους γονείς μου να μου αγοράσουν μια κιθάρα. Με το που την έπιασα στα χέρια μου, δεν την άφησα ποτέ. Έπαιζα δυο ώρες κάθε μέρα και μετά, στο Πολεμικό Ναυτικό που ήμουν, έπαιζα συνέχεια πάνω στο καράβι. Αυτοσχεδίαζα, κοίταζα φίλους μου που έπαιζαν, παρακολουθούσα τηλεόραση και έμαθα εμπειρικά. Άκουγα ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο και προσπαθούσα να το παίξω στην κιθάρα.
Το σιγοτραγουδούσα. Και βέβαια, ήμουν το παιδί στο σχολείο που ήταν με την κιθάρα στις γιορτές και στην πενταήμερη στη γαλαρία»

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου