27 Νοεμβρίου 2015

Η Ναταλία "έφαγε πόρτα": Δες σε ποια πρότεινε να συνεργαστούν και αρνήθηκε!

Κι όμως, έγινε! Η Ναταλία Γερμανού πρότεινε στη Σίσσυ Χρηστίδου να συνεργαστούν τη φετινή τηλεοπτική χρονιά και η απάντηση που πήρε ήταν αρνητική. Τι κι αν οι δυο παρουσιάστριες έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν χωρίς κανένα πρόβλημα; Η Σίσσυ Χρηστίδου είπε το όχι και εξήγησε στο περιοδικό «ΕΓΩ» πως οι προτεραιότητες της αυτό το διάστημα είναι άλλες.


«Μια δουλειά είναι κάτι που δεν τρέχει μόνο του, πρέπει να είμαι συνεχώς εκεί. Οπότε, για να κάνω κάτι τηλεοπτικό, θα πρέπει αναγκαστικά να το αφήσω. Γι” αυτό και σκεφτόμουν ότι αν ήταν να επιστρέψω στην τηλεόραση, αυτό θα γινόταν μόνο σε εβδομαδιαίο πρόγραμμα, για να μπορώ να αντεπεξέλθω. Θα μου ήταν εκ των πραγμάτων αδύνατη μια καθημερινή εκπομπή. Η μόνη φορά που πραγματικά μπήκα σε πειρασμό ήταν φέτος, όταν με πήρε τηλέφωνο η Ναταλία Γερμανού και μου πρότεινε να συνεργαστούμε. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ένα σπινθήρισμα μέσα μου, αλλά η κουβέντα τελείωσε στο ίδιο τηλεφώνημα. Και ο λόγος ήταν ότι είμαι πολύ ερωτευμένη με αυτό που κάνω», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου.



Μεταξύ άλλων, η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για το ενδεχόμενο ενός τρίτου παιδιού, αλλά και για το πως αντιμετωπίζουν τα προβλήματα στη σχέση τους με τον Θοδωρή Μαραντίνη!

Ως μητέρα έχεις κλείσει;
Όχι βέβαια! Θα με τρόμαζε πάρα πολύ αυτή η σκέψη. Δεν ξέρω αν ο Θεός μου δώσει τη χαρά και την ευλογία να γίνω ξανά μητέρα, αλλά η σκέψη πως δεν θα κάνω τρίτο παιδί μου προκαλεί κατάθλιψη.

Με τον Θοδωρή είστε μαζί δέκα χρόνια. Ήταν πάντα όλα ρόδινα και ωραία; 
Με τον Θοδωρή είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας, όπως όλα τα ζευγάρια, αλλά το θέμα είναι ότι η δική μας σχέση βασίζεται στην πολύ καλή επικοινωνία. Ακόμα και αν εμφανιστεί ένα πρόβλημα, δεν μπαίνει ποτέ κάτω από το χαλάκι. Το συζητάμε, το αναλύουμε και πάντα βρίσκουμε τη λύση.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου