Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποτελούν το πλέον… πολυσύχναστο πεδίο δοκιμών συστημάτων αυτόνομης οδήγησης. Αρκετές εταιρείες, από μάρκες αυτοκινήτων μέχρι εταιρείες ηλεκτρονικών, έχουν εξασφαλίσει άδεια πραγματοποίησης δοκιμών στους δημόσιους δρόμους αρκετών πολιτειών. Πόσες φορές όμως ο υπολογιστής έχει αποτύχει;
Η μη κερδοσκοπική εταιρεία προστασίας καταναλωτών Consumer Watchdog, με έδρα την Καλιφόρνια, δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα από τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, ζητώντας από τις αρχές να κάνουν πιο αυστηρό το νομικό πλαίσιο που τις διέπει. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οχήματα της Google έχουν διανύσει σε περίοδο 15 μηνών 424.331 μίλια σε αυτόνομη λειτουργία. Σε αυτό το διάστημα, ο άνθρωπος που καθόταν πίσω από το τιμόνι αναγκάστηκε να επέμβει 341 φορές. Από αυτές, οι 272 οφείλονται σε λάθος του αυτόματου πιλότου, ενώ στις υπόλοιπες 69 ο οδηγός έκρινε ότι έπρεπε να επέμβει.
Από τις υπόλοιπες εταιρείες, η Bosch ανέφερε 625 παρόμοια περιστατικά σε 934,4 μίλια, η Nissan 106 σε 1.485 μίλια, η Mercedes-Benz 1.031 σε 1.738 μίλια, η Delphi 405 περιστατικά σε 16.662 μίλια και η Volkswagen 260 σε 10.416 μίλια. Η Tesla ισχυρίζεται ότι δεν παρουσιάστηκε κάτι σχετικό στις δοκιμές της, δεν ανέφερε όμως την απόσταση που διένυσαν τα αυτόνομα οχήματά της.
Στην αναφορά της Google γίνεται γνωστό ότι σε 13 περιπτώσεις ο υπολογιστής δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τις καιρικές συνθήκες, 119 φορές υπήρξε θέμα «αντίληψης» (π.χ. όταν οι αισθητήρες δεν αντιλαμβάνονται σωστά ένα αντικείμενο, όπως τα κλαδιά ενός δέντρου που κρέμονται στο δρόμο), ενώ σε άλλες 55 ο αυτόματος πιλότος παρέδωσε τον έλεγχο λόγω μίας επικίνδυνης μανούβρας (π.χ. παρκάρισμα σε πολύ στενό σημείο).
ΠΗΓΗ
Η μη κερδοσκοπική εταιρεία προστασίας καταναλωτών Consumer Watchdog, με έδρα την Καλιφόρνια, δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα από τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, ζητώντας από τις αρχές να κάνουν πιο αυστηρό το νομικό πλαίσιο που τις διέπει. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οχήματα της Google έχουν διανύσει σε περίοδο 15 μηνών 424.331 μίλια σε αυτόνομη λειτουργία. Σε αυτό το διάστημα, ο άνθρωπος που καθόταν πίσω από το τιμόνι αναγκάστηκε να επέμβει 341 φορές. Από αυτές, οι 272 οφείλονται σε λάθος του αυτόματου πιλότου, ενώ στις υπόλοιπες 69 ο οδηγός έκρινε ότι έπρεπε να επέμβει.
Από τις υπόλοιπες εταιρείες, η Bosch ανέφερε 625 παρόμοια περιστατικά σε 934,4 μίλια, η Nissan 106 σε 1.485 μίλια, η Mercedes-Benz 1.031 σε 1.738 μίλια, η Delphi 405 περιστατικά σε 16.662 μίλια και η Volkswagen 260 σε 10.416 μίλια. Η Tesla ισχυρίζεται ότι δεν παρουσιάστηκε κάτι σχετικό στις δοκιμές της, δεν ανέφερε όμως την απόσταση που διένυσαν τα αυτόνομα οχήματά της.
Στην αναφορά της Google γίνεται γνωστό ότι σε 13 περιπτώσεις ο υπολογιστής δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τις καιρικές συνθήκες, 119 φορές υπήρξε θέμα «αντίληψης» (π.χ. όταν οι αισθητήρες δεν αντιλαμβάνονται σωστά ένα αντικείμενο, όπως τα κλαδιά ενός δέντρου που κρέμονται στο δρόμο), ενώ σε άλλες 55 ο αυτόματος πιλότος παρέδωσε τον έλεγχο λόγω μίας επικίνδυνης μανούβρας (π.χ. παρκάρισμα σε πολύ στενό σημείο).
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου