Η εμφάνιση της Αλεξανδράτου στη βραδινή εκπομπή του Αρναούτογλου, δεν άφηνε πολλά περιθώρια ελιγμών στην πρεμιέρα Κωστόπουλου, που όμως κράτησε μια δυναμική με ισχυρό όπλο τον Χατζηνικολάου (Vid).
Κωστόπουλος ή Αρναούτγλου; Τζούλια ή Χατζηνικολάου; Το late night show – το λέμε εις την αγγλική γιατί είναι καρμπόν με τις αγγλόφωνες εκπομπές/πηγές έμπνευσης – είχε την Τετάρτη την τιμητική του και αν μη τι άλλο, διέθετε ποικιλία. Η επιστροφή Κωστόπουλου στη βραδινή ζώνη του Alpha έπλασε το νέο αγαπημένο τηλεοπτικό δίλημμα που έλλειπε από την ελληνική τηλεόραση το τελευταίο διάστημα, ενώ η επιλογή της Τζούλιας από τον ΑΝΤ1 ήταν μια ιδιαίτερα ηχηρή απάντηση στον ανταγωνισμό. Είχαμε όμως νικητή και ηττημένο; Τι είδαν τα ματάκια μας, τι άκουσαν τα αυτάκια μας και τι έβγαλε ο λογαριασμός της Nielsen;
Βράδυ VS 2night Show
Στη βιομηχανία του θεάματος, το δίλημμα ήταν πάντα ένα δυνατό χαρτί ώστε να κάνει φασαρία γύρω από ένα προϊόν. Πάρτε για παράδειγμα τα πρωινάδικα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για τη ζώνη με τη χαμηλότερη τηλεθέαση σε απόλυτους αριθμούς κι όμως έχουν αφιερωθεί τόνοι χαρτιού ή δεδομένων όλα αυτά τα χρόνια στην ανάδειξη του... επικρατέστερου. Μενεγάκη ή Μικρούτσικος, Σκορδολιάγκες ή Σεφερλής και πάει λέγοντας. Φέτος, για πρώτη φορά στη σεζόν που διανύουμε, αυτό το τηλεοπτικό δίλημμα μεταφέρθηκε το βράδυ. Αργά το βράδυ.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ντύθηκε από τον Οκτώβρη Τζίμι Φάλον – στην κυριολεξία δηλαδή, αφού εκτός από τον τίλο της εκπομπής πήρε με copy paste και το σκηνικό – και ξεκίνησε με αξιώσεις τα λεγόμενα βραδινά talk shows. Μέχρι χθες, που ο παλιός στο είδος, Πέτρος Κωστόπουλος, επέστρεψε ως δολοφόνος στον τόπο του εγκλήματος. Ίδιος παρουσιαστής, με ολίγον φθαρμένη την εικόνα μετά την πρωινή χαμηλή πτήση στο MEGA, ίδιος τίτλος, ίδιο κανάλι, ακόμη και ίδια ορχήστρα. Και ξαφνικά στην ανιαρή τηλεοπτική πραγματικότητα της κρίσης, δημιουργήθηκε ένα κάποιο ενδιαφέρον.
Την τελική ετυμηγορία για τον νικητή της νύχτας, θα την δώσει η τηλεθέαση, όμως εμείς αποφασίσαμε να γράψουμε την εντύπωσή μας χωρίς να επηρεαστούμε από τους αριθμούς. Γι' αυτό και όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω γράφτηκαν πριν βγει το μπιλιετάκι της NIELSEN, λίγα δηλαδή λεπτά μετά το τέλος των δύο εκπομπών.
Εικόνα εναντίον λόγου, σημειώσατε Χ
Η αίσθηση που σου αφήνει ένα crash test δύο τέτοιων εκπομπών, μοιάζει με βιογραφικό των δύο παρουσιαστών τους. Γιατί μπορεί ο Πέτρος Κωστόπουλος να γλυκάθηκε από την τηλεόραση τα τελευταία χρόνια, εκείνο όμως που τον χαρακτηρίζει είναι το κείμενο, το έντυπο, ο λόγος δηλαδή, δεδομένης και της πορείας του στο χώρο των περιοδικών. Αντίθετα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ήταν πάντα παιδί της τηλεόρασης και ειδικά ο Σαλονικός παρουσιαστής, έμοιαζε να αγαπά περισσότερο την εικόνα, από τον λόγο.
Με παρόμοιο τρόπο παρά το γεγονός πως και οι δύο εκπομπές, αν τις κοιτάξεις στη φόδρα, γράφουν Made In USA, μοιάζουν δυο διαφορετικά προϊόντα. Το 2night Show μοιάζει πιο πολύ με ένα τηλεοπτικό Show, στηρίζεται περισσότερο σε αυτά που θα δεις και λιγότερο ίσως σε εκείνα που θα ακούσεις. Το δημοσιογραφικό δαιμόνιο δεν έχει προσβάλει το Γρηγόρη Αρναούτογλου και έτσι οι ερωτήσεις του είναι αδύναμες, χλιαρές, πολλές φορές δεν είναι καν ερωτήσεις, αλλά απλώς καταφάσεις με το σημείο του ερωτηματικού στο τέλος τους. Αντίθετα, το Βράδυ του Κωστόπουλου, πάσχει στην εικόνα και υπερισχύει στο λόγο. Οι προσπάθειες του παρουσιαστή να κάνει γκριμάτσες, να μιμηθεί, ακόμη και να κάνει πρόζα – στα πρώτα, πρώτα λεπτά έπαιξε ένα σκετσάκι στο οποίο μιλούσε υποθετικά μέσω Skype με τον Γιώργο Παπανδρέου – δεν είναι καλοπαιγμένες. Οι κουβέντες του από την άλλη με τους καλεσμένους, αναλόγως και τον καλεσμένο βέβαια, έχουν περισσότερο ενδιαφέρον.
Αντίστοιχα διακριτή, σε αυτή την πρώτη κατ' αντιπαράσταση σύγκριση, ήταν και η επιλογή των καλεσμένων. Το δυνατό χαρτί στην πρεμιέρα του Κωστόπουλου, ήταν ένας άνθρωπος που ιντριγκάρει μόνο για όσα έχει να πει, ο Νίκος Χατζηνικολάου. Από την άλλη, ο άσος στο μανίκι του Αρναούτογλου στη χθεσινή εκπομπή, η Τζούλια Αλεξανδράτου, ελκύει για όλα όσα έχει να προσφέρει με την εικόνα της.
Η ίντριγκα της Τζούλιας και ο υπερκουλάτος Χατζηνικολάου
Όσο κι αν σύσσωμο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό απαρνιέται κάθε φορά την “Κατίνα” που κρύβει μέσα του, η εμφάνιση της Τζούλιας Αλεξανδράτου, ήταν μακράν η πιο πιπεράτη είδηση της Τετάρτης. Απόδειξη, εκτός του προφανούς, πως βούηξε το ελληνικό twitter από τα σχόλια για τη συνέντευξή της. Ο καθένας θα γύριζε στο κανάλι από περιέργεια, διάθεση να τρολάρει, ακόμη ίσως και μια μικρή χαιρεκακία, προκειμένου να παρακολουθήσει την πιο διάσημη Ελληνίδα που γύρισε ερωτική ταινία.
Πάντως, δεν είδαμε ούτε την αναιδή και χύμα Τζούλια που πετάει τα γοβάκια, ούτε τη σεξοβόμβα, ούτε καν τη μετανοούσα κλαίουσα.
Μπορεί να συνειδητοποιήσαμε πολλάκις πως η Τζούλια και η Ελλάδα είναι έννοιες ασύμβατες και ότι η χώρα μας αποτελεί πλέον για το μοντέλο απλώς και μόνο καλοκαιρινός τουριστικός προορισμός. Μπορεί να ακούσαμε άναυδοι πως, όσοι εξακολουθούμε να μένουμε στη χώρα έχουμε μαύρη μοίρα κι αράχνη, γιατί κατά την Τζούλια η Ελλάδα έχει πλέον καταστραφεί και να παρακολουθήσαμε μια κλασική, καθημερινή Ελληνίδα να περιγράφει τα υποχθόνια κυκλώματα που έριξαν εκείνη σε λάθος δρόμους και τη χώρα στον Καιάδα. “Βρισκόμουν περιτριγυρισμένη από κακό κόσμο. Με έκαναν να νομίζω ότι αυτά που έκανα ήταν οκ. Που ήταν λάθος” ανέφερε η Αλεξανδράτου μεταξύ άλλων για τις επιλογές της που οδήγησαν στα DVD, ενώ επανέλαβε δεκάδες φορές πως δεν θέλει να μιλάει πια για κάτι που έγινε “800 χρόνια πριν”. Όπως και να έχει, όταν ένας άνθρωπος λέει πως έκανε τεράστια λάθη και θα ζει με αυτά μέχρι να πεθάνει, κάθε ευφυολόγημα και κριτική προς το πρόσωπό του περιττεύει.
Δείτε ένα απόσπασμα όσων λέει για το DVD:
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, είδαμε, μετά τη Τζούλια βέβαια, ένα Νίκο Χατζηνικολάου να “παίζει μπάλα” μόνος. Άνετος, πρόσχαρος και ετοιμόλογος, επισκίασε τον παρουσιαστή, είχε επαφή με το κοινό που βρισκόταν στο πλατό και γενικά αποτέλεσε μια απολαυστική στιγμή χαλάρωσης για έναν τηλεθεατή του μεσονυχτίου. Ως και την σπόντα στον αντίπαλο έριξε μπαίνοντας στο πλατό, με το σχόλιό του για το σκηνικό της εκπομπής. “Η τηλεόραση δεν ανακαλύφτηκε στην Ελλάδα. Να αντιγράφουμε εκπομπές, αλλά να αντιγράφουμε και το σκηνικό;” είπε επικροτώντας την εικόνα της Ακρόπολης στο σκηνικό του Κωστόπουλου και ρίχνοντας παράλληλα το καρφί του για το Μανχάταν, στην “πλάτη” της αντίπαλης εκπομπής.
Τι έδειξε ο πίνακας τηλεθέασης
Ό, τι είδαμε, είδαμε... καιρός να σημειώσουμε τι είδαν και οι τηλεθεατές. Όπως λοιπόν ήταν αναμενόμενο, το 2night Show έκοψε πρώτο το νήμα με τηλεθέαση 22.6% στο σύνολο και 26,9% στο νεανικό κοινό. Να σημειωθεί πως την ώρα που στο πλατώ βρισκόταν η Τζούλια, τα μηχανάκια έφτασαν ακόμη και το 28,2%. Από την άλλη, το “Βράδυ”, διατήρησε ένα αξιοπρεπέστατο ποσοστό για την πρεμιέρα, σημειώνοντας 18.8% στο σύνολο και 19.1% στα νεανικά. Εξάλλου, το δυνατό πρόσωπο της εκπομπής, ο Νίκος Χατζηνικολάου, κατάφερε να ανατρέψει την κατάταξη, για την ώρα που εμφανιζόταν στον αέρα, φέρνοντας το πρόγραμμα του Alpha μπροστά, με τηλεθέαση που έφτασε σε τέταρτο και το 27,4%. Ο πίνακας τηλεθέασης αποδεικνύει πως το πρόσωπο που βρίσκεται απέναντι στον παρουσιαστή παίζει τεράστιο ρόλο και μπορεί να κάνει το κοινό να αλλάξει μαζικά κανάλι.
Ο χρόνος θα δείξει ποια από τις δύο εκπομπές κάνει περισσότερο “γκελ” στον τηλεθεατή. Το 2night Show έχει ήδη γράψει κάποια χιλιόμετρα και έχει σημειώσει ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης τη φετινή σεζόν, αλλά και το “Βράδυ”, αν και μόλις στην πρεμιέρα, είναι μια εκπομπή γνώριμη στους τηλεθεατές. Η εντύπωση πάντως που έδωσε αυτή η πρώτη τηλεμαχία είναι πως μάλλον μιλάμε για δυο διαφορετικούς τηλεοπτικούς κόσμους, που πιθανότατα απευθύνονται και σε ιδιαίτερα διακριτά τηλεοπτικά κοινά.
ΠΗΓΗ
Κωστόπουλος ή Αρναούτγλου; Τζούλια ή Χατζηνικολάου; Το late night show – το λέμε εις την αγγλική γιατί είναι καρμπόν με τις αγγλόφωνες εκπομπές/πηγές έμπνευσης – είχε την Τετάρτη την τιμητική του και αν μη τι άλλο, διέθετε ποικιλία. Η επιστροφή Κωστόπουλου στη βραδινή ζώνη του Alpha έπλασε το νέο αγαπημένο τηλεοπτικό δίλημμα που έλλειπε από την ελληνική τηλεόραση το τελευταίο διάστημα, ενώ η επιλογή της Τζούλιας από τον ΑΝΤ1 ήταν μια ιδιαίτερα ηχηρή απάντηση στον ανταγωνισμό. Είχαμε όμως νικητή και ηττημένο; Τι είδαν τα ματάκια μας, τι άκουσαν τα αυτάκια μας και τι έβγαλε ο λογαριασμός της Nielsen;
Βράδυ VS 2night Show
Στη βιομηχανία του θεάματος, το δίλημμα ήταν πάντα ένα δυνατό χαρτί ώστε να κάνει φασαρία γύρω από ένα προϊόν. Πάρτε για παράδειγμα τα πρωινάδικα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για τη ζώνη με τη χαμηλότερη τηλεθέαση σε απόλυτους αριθμούς κι όμως έχουν αφιερωθεί τόνοι χαρτιού ή δεδομένων όλα αυτά τα χρόνια στην ανάδειξη του... επικρατέστερου. Μενεγάκη ή Μικρούτσικος, Σκορδολιάγκες ή Σεφερλής και πάει λέγοντας. Φέτος, για πρώτη φορά στη σεζόν που διανύουμε, αυτό το τηλεοπτικό δίλημμα μεταφέρθηκε το βράδυ. Αργά το βράδυ.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ντύθηκε από τον Οκτώβρη Τζίμι Φάλον – στην κυριολεξία δηλαδή, αφού εκτός από τον τίλο της εκπομπής πήρε με copy paste και το σκηνικό – και ξεκίνησε με αξιώσεις τα λεγόμενα βραδινά talk shows. Μέχρι χθες, που ο παλιός στο είδος, Πέτρος Κωστόπουλος, επέστρεψε ως δολοφόνος στον τόπο του εγκλήματος. Ίδιος παρουσιαστής, με ολίγον φθαρμένη την εικόνα μετά την πρωινή χαμηλή πτήση στο MEGA, ίδιος τίτλος, ίδιο κανάλι, ακόμη και ίδια ορχήστρα. Και ξαφνικά στην ανιαρή τηλεοπτική πραγματικότητα της κρίσης, δημιουργήθηκε ένα κάποιο ενδιαφέρον.
Την τελική ετυμηγορία για τον νικητή της νύχτας, θα την δώσει η τηλεθέαση, όμως εμείς αποφασίσαμε να γράψουμε την εντύπωσή μας χωρίς να επηρεαστούμε από τους αριθμούς. Γι' αυτό και όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω γράφτηκαν πριν βγει το μπιλιετάκι της NIELSEN, λίγα δηλαδή λεπτά μετά το τέλος των δύο εκπομπών.
Εικόνα εναντίον λόγου, σημειώσατε Χ
Η αίσθηση που σου αφήνει ένα crash test δύο τέτοιων εκπομπών, μοιάζει με βιογραφικό των δύο παρουσιαστών τους. Γιατί μπορεί ο Πέτρος Κωστόπουλος να γλυκάθηκε από την τηλεόραση τα τελευταία χρόνια, εκείνο όμως που τον χαρακτηρίζει είναι το κείμενο, το έντυπο, ο λόγος δηλαδή, δεδομένης και της πορείας του στο χώρο των περιοδικών. Αντίθετα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ήταν πάντα παιδί της τηλεόρασης και ειδικά ο Σαλονικός παρουσιαστής, έμοιαζε να αγαπά περισσότερο την εικόνα, από τον λόγο.
Με παρόμοιο τρόπο παρά το γεγονός πως και οι δύο εκπομπές, αν τις κοιτάξεις στη φόδρα, γράφουν Made In USA, μοιάζουν δυο διαφορετικά προϊόντα. Το 2night Show μοιάζει πιο πολύ με ένα τηλεοπτικό Show, στηρίζεται περισσότερο σε αυτά που θα δεις και λιγότερο ίσως σε εκείνα που θα ακούσεις. Το δημοσιογραφικό δαιμόνιο δεν έχει προσβάλει το Γρηγόρη Αρναούτογλου και έτσι οι ερωτήσεις του είναι αδύναμες, χλιαρές, πολλές φορές δεν είναι καν ερωτήσεις, αλλά απλώς καταφάσεις με το σημείο του ερωτηματικού στο τέλος τους. Αντίθετα, το Βράδυ του Κωστόπουλου, πάσχει στην εικόνα και υπερισχύει στο λόγο. Οι προσπάθειες του παρουσιαστή να κάνει γκριμάτσες, να μιμηθεί, ακόμη και να κάνει πρόζα – στα πρώτα, πρώτα λεπτά έπαιξε ένα σκετσάκι στο οποίο μιλούσε υποθετικά μέσω Skype με τον Γιώργο Παπανδρέου – δεν είναι καλοπαιγμένες. Οι κουβέντες του από την άλλη με τους καλεσμένους, αναλόγως και τον καλεσμένο βέβαια, έχουν περισσότερο ενδιαφέρον.
Αντίστοιχα διακριτή, σε αυτή την πρώτη κατ' αντιπαράσταση σύγκριση, ήταν και η επιλογή των καλεσμένων. Το δυνατό χαρτί στην πρεμιέρα του Κωστόπουλου, ήταν ένας άνθρωπος που ιντριγκάρει μόνο για όσα έχει να πει, ο Νίκος Χατζηνικολάου. Από την άλλη, ο άσος στο μανίκι του Αρναούτογλου στη χθεσινή εκπομπή, η Τζούλια Αλεξανδράτου, ελκύει για όλα όσα έχει να προσφέρει με την εικόνα της.
Η ίντριγκα της Τζούλιας και ο υπερκουλάτος Χατζηνικολάου
Όσο κι αν σύσσωμο το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό απαρνιέται κάθε φορά την “Κατίνα” που κρύβει μέσα του, η εμφάνιση της Τζούλιας Αλεξανδράτου, ήταν μακράν η πιο πιπεράτη είδηση της Τετάρτης. Απόδειξη, εκτός του προφανούς, πως βούηξε το ελληνικό twitter από τα σχόλια για τη συνέντευξή της. Ο καθένας θα γύριζε στο κανάλι από περιέργεια, διάθεση να τρολάρει, ακόμη ίσως και μια μικρή χαιρεκακία, προκειμένου να παρακολουθήσει την πιο διάσημη Ελληνίδα που γύρισε ερωτική ταινία.
Πάντως, δεν είδαμε ούτε την αναιδή και χύμα Τζούλια που πετάει τα γοβάκια, ούτε τη σεξοβόμβα, ούτε καν τη μετανοούσα κλαίουσα.
Μπορεί να συνειδητοποιήσαμε πολλάκις πως η Τζούλια και η Ελλάδα είναι έννοιες ασύμβατες και ότι η χώρα μας αποτελεί πλέον για το μοντέλο απλώς και μόνο καλοκαιρινός τουριστικός προορισμός. Μπορεί να ακούσαμε άναυδοι πως, όσοι εξακολουθούμε να μένουμε στη χώρα έχουμε μαύρη μοίρα κι αράχνη, γιατί κατά την Τζούλια η Ελλάδα έχει πλέον καταστραφεί και να παρακολουθήσαμε μια κλασική, καθημερινή Ελληνίδα να περιγράφει τα υποχθόνια κυκλώματα που έριξαν εκείνη σε λάθος δρόμους και τη χώρα στον Καιάδα. “Βρισκόμουν περιτριγυρισμένη από κακό κόσμο. Με έκαναν να νομίζω ότι αυτά που έκανα ήταν οκ. Που ήταν λάθος” ανέφερε η Αλεξανδράτου μεταξύ άλλων για τις επιλογές της που οδήγησαν στα DVD, ενώ επανέλαβε δεκάδες φορές πως δεν θέλει να μιλάει πια για κάτι που έγινε “800 χρόνια πριν”. Όπως και να έχει, όταν ένας άνθρωπος λέει πως έκανε τεράστια λάθη και θα ζει με αυτά μέχρι να πεθάνει, κάθε ευφυολόγημα και κριτική προς το πρόσωπό του περιττεύει.
Δείτε ένα απόσπασμα όσων λέει για το DVD:
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, είδαμε, μετά τη Τζούλια βέβαια, ένα Νίκο Χατζηνικολάου να “παίζει μπάλα” μόνος. Άνετος, πρόσχαρος και ετοιμόλογος, επισκίασε τον παρουσιαστή, είχε επαφή με το κοινό που βρισκόταν στο πλατό και γενικά αποτέλεσε μια απολαυστική στιγμή χαλάρωσης για έναν τηλεθεατή του μεσονυχτίου. Ως και την σπόντα στον αντίπαλο έριξε μπαίνοντας στο πλατό, με το σχόλιό του για το σκηνικό της εκπομπής. “Η τηλεόραση δεν ανακαλύφτηκε στην Ελλάδα. Να αντιγράφουμε εκπομπές, αλλά να αντιγράφουμε και το σκηνικό;” είπε επικροτώντας την εικόνα της Ακρόπολης στο σκηνικό του Κωστόπουλου και ρίχνοντας παράλληλα το καρφί του για το Μανχάταν, στην “πλάτη” της αντίπαλης εκπομπής.
Τι έδειξε ο πίνακας τηλεθέασης
Ό, τι είδαμε, είδαμε... καιρός να σημειώσουμε τι είδαν και οι τηλεθεατές. Όπως λοιπόν ήταν αναμενόμενο, το 2night Show έκοψε πρώτο το νήμα με τηλεθέαση 22.6% στο σύνολο και 26,9% στο νεανικό κοινό. Να σημειωθεί πως την ώρα που στο πλατώ βρισκόταν η Τζούλια, τα μηχανάκια έφτασαν ακόμη και το 28,2%. Από την άλλη, το “Βράδυ”, διατήρησε ένα αξιοπρεπέστατο ποσοστό για την πρεμιέρα, σημειώνοντας 18.8% στο σύνολο και 19.1% στα νεανικά. Εξάλλου, το δυνατό πρόσωπο της εκπομπής, ο Νίκος Χατζηνικολάου, κατάφερε να ανατρέψει την κατάταξη, για την ώρα που εμφανιζόταν στον αέρα, φέρνοντας το πρόγραμμα του Alpha μπροστά, με τηλεθέαση που έφτασε σε τέταρτο και το 27,4%. Ο πίνακας τηλεθέασης αποδεικνύει πως το πρόσωπο που βρίσκεται απέναντι στον παρουσιαστή παίζει τεράστιο ρόλο και μπορεί να κάνει το κοινό να αλλάξει μαζικά κανάλι.
Ο χρόνος θα δείξει ποια από τις δύο εκπομπές κάνει περισσότερο “γκελ” στον τηλεθεατή. Το 2night Show έχει ήδη γράψει κάποια χιλιόμετρα και έχει σημειώσει ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης τη φετινή σεζόν, αλλά και το “Βράδυ”, αν και μόλις στην πρεμιέρα, είναι μια εκπομπή γνώριμη στους τηλεθεατές. Η εντύπωση πάντως που έδωσε αυτή η πρώτη τηλεμαχία είναι πως μάλλον μιλάμε για δυο διαφορετικούς τηλεοπτικούς κόσμους, που πιθανότατα απευθύνονται και σε ιδιαίτερα διακριτά τηλεοπτικά κοινά.
ΠΗΓΗ
Η Τζούλια κανει το καλύτερο τηλεφωνικό σεξ sexylife.gr
ΑπάντησηΔιαγραφή