Πριν από λίγη ώρα η Alphabet, η νεόκοπη μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε τα πολύ ανθηρά οικονομικά της αποτελέσματα που αφορούν στο τελευταίο ημερολογιακό τρίμηνο του 2015.
Το γεγονός εκτίναξε την αξία της μετοχής της σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι εδώ και λίγη ώρα η μάρκα με την μεγαλύτερη αξία κεφαλαιοποίησης στον κόσμο (570 δισ. δολάρια) αφήνοντας πίσω της την Apple, ως δεύτερη πολυτιμότερη μάρκα του πλανήτη, με την αξία κεφαλαιοποίησής της να βρίσκεται πλέον στα 535 δισ. δολάρια.
Όπως επισημαίνει το CNBC, τα πέραν των προσδοκιών κέρδη της Alphabet, την φέρνουν μπροστά από την Apple (έστω και προσωρινά λόγω των μεγάλων διακυμάνσεων στις αξίες των μετοχών τους) για πρώτη φορά μετά το 2010, όταν η -τότε- Google και η Apple, βρίσκονταν περίπου στο μισό της σημερινής τους αξίας. Δηλαδή, την εποχή, που η Apple υπό την ηγεσία του Steve Jobs είχε κυκλοφορήσει μόλις το iPhone 3GS και το iPad ήταν ακόμα στα σχεδιαστήρια και η αξία της Google ήταν λιγότερη από 200 δισ. δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εν αντιθέσει με την Apple, η οποία βλέπει τις πωλήσεις των iPhone να μην ακολουθούν πλέον ανοδική πορεία, η Google (δηλαδή, η Alphabet) έχει καταφέρει να πείσει τους επενδυτές της για την συνεχιζόμενη κυριαρχία της στην online διαφήμιση, ακόμα και στην εποχή του mobile.
H Alphabet, κατέχοντας πλέον το 32% της mobile διαφήμισης (το Facebook κατέχει το 20%), έχει την δυνατότητα να κάνει επενδύσεις που αγγίζουν τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε καινοτόμους τομείς χωρίς εγγυημένα κέρδη, όπως η αυτόνομη οδήγηση, η παροχή Internet από αέρος και η επένδυση στην έρευνα για την εξάλειψη θανατηφόρων ασθενειών.
ΠΗΓΗ
Το γεγονός εκτίναξε την αξία της μετοχής της σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι εδώ και λίγη ώρα η μάρκα με την μεγαλύτερη αξία κεφαλαιοποίησης στον κόσμο (570 δισ. δολάρια) αφήνοντας πίσω της την Apple, ως δεύτερη πολυτιμότερη μάρκα του πλανήτη, με την αξία κεφαλαιοποίησής της να βρίσκεται πλέον στα 535 δισ. δολάρια.
Όπως επισημαίνει το CNBC, τα πέραν των προσδοκιών κέρδη της Alphabet, την φέρνουν μπροστά από την Apple (έστω και προσωρινά λόγω των μεγάλων διακυμάνσεων στις αξίες των μετοχών τους) για πρώτη φορά μετά το 2010, όταν η -τότε- Google και η Apple, βρίσκονταν περίπου στο μισό της σημερινής τους αξίας. Δηλαδή, την εποχή, που η Apple υπό την ηγεσία του Steve Jobs είχε κυκλοφορήσει μόλις το iPhone 3GS και το iPad ήταν ακόμα στα σχεδιαστήρια και η αξία της Google ήταν λιγότερη από 200 δισ. δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εν αντιθέσει με την Apple, η οποία βλέπει τις πωλήσεις των iPhone να μην ακολουθούν πλέον ανοδική πορεία, η Google (δηλαδή, η Alphabet) έχει καταφέρει να πείσει τους επενδυτές της για την συνεχιζόμενη κυριαρχία της στην online διαφήμιση, ακόμα και στην εποχή του mobile.
H Alphabet, κατέχοντας πλέον το 32% της mobile διαφήμισης (το Facebook κατέχει το 20%), έχει την δυνατότητα να κάνει επενδύσεις που αγγίζουν τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε καινοτόμους τομείς χωρίς εγγυημένα κέρδη, όπως η αυτόνομη οδήγηση, η παροχή Internet από αέρος και η επένδυση στην έρευνα για την εξάλειψη θανατηφόρων ασθενειών.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου