Από τις αρχές Ιανουαρίου θα τεθεί σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο ενώ ταυτόχρονα θα λειτουργήσουν τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ.
Την ίδια στιγμή, από το καλοκαίρι του 2017 θα λειτουργήσουν και οι νέες πύλες εισόδου και εξόδου στους σταθμούς των Σταθερών Συγκοινωνιών (μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός).
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υποκαταστήσει πλήρως τα σημερινά εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με τις έξυπνες κάρτες.
Με το νέο σύστημα κομίστρου θα υποστηρίζονται δύο τύποι ηλεκτρονικών εισιτηρίων, που θα έχουν μορφή πιστωτικών καρτών και των οποίων η επικύρωση θα γίνεται εξ αποστάσεως χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισαγάγει την κάρτα του στο μηχάνημα.
Η επικύρωση θα είναι υποχρεωτική.
Ο επιβάτης θα πληρώνει μόνο για την απόσταση που διανύει με κάθε μέσο μεταφοράς και όχι για το σύνολο της διαδρομής που το μέσο εκτελεί, όπως συμβαίνει σήμερα, γεγονός το οποίο εκτιμάται πως θα καταστήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες δικαιότερες.
Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υπάρξει μείωση τιμών στις κοντινές διαδρομές, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν τα έσοδα για τις πιο μακρινές.
Ακόμα, ο επιβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί για τις πληρωμές του και την έξυπνη πιστωτική του κάρτα.
Ο ΟΑΣΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ με δικό του περίπτερο προκειμένου να ενημερώσει τους επισκέπτες της για το συγκοινωνιακό δίκτυο της Αθήνας και τις νέες υψηλού επιπέδου τεχνολογίες που εφαρμόζει για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, όπως η τηλεματική.
ΠΗΓΗ
Την ίδια στιγμή, από το καλοκαίρι του 2017 θα λειτουργήσουν και οι νέες πύλες εισόδου και εξόδου στους σταθμούς των Σταθερών Συγκοινωνιών (μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός).
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υποκαταστήσει πλήρως τα σημερινά εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με τις έξυπνες κάρτες.
Με το νέο σύστημα κομίστρου θα υποστηρίζονται δύο τύποι ηλεκτρονικών εισιτηρίων, που θα έχουν μορφή πιστωτικών καρτών και των οποίων η επικύρωση θα γίνεται εξ αποστάσεως χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισαγάγει την κάρτα του στο μηχάνημα.
Η επικύρωση θα είναι υποχρεωτική.
Ο επιβάτης θα πληρώνει μόνο για την απόσταση που διανύει με κάθε μέσο μεταφοράς και όχι για το σύνολο της διαδρομής που το μέσο εκτελεί, όπως συμβαίνει σήμερα, γεγονός το οποίο εκτιμάται πως θα καταστήσει τις δημόσιες συγκοινωνίες δικαιότερες.
Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα υπάρξει μείωση τιμών στις κοντινές διαδρομές, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν τα έσοδα για τις πιο μακρινές.
Ακόμα, ο επιβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί για τις πληρωμές του και την έξυπνη πιστωτική του κάρτα.
Ο ΟΑΣΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ με δικό του περίπτερο προκειμένου να ενημερώσει τους επισκέπτες της για το συγκοινωνιακό δίκτυο της Αθήνας και τις νέες υψηλού επιπέδου τεχνολογίες που εφαρμόζει για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, όπως η τηλεματική.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου