24 Αυγούστου 2017

Συνέντευξη με τον mua Γιώργο Κεραμίδα

Ο Γιώργος Κεραμίδας είναι ένας από τους γνωστότερους makeup artists  της χώρας. Οι περισσότεροι τον γνωρίζουμε ως τον επικοινωνιακό makeup artist της Kryolan. Πολλά χρόνια στον χώρο και μια σταθερά ανοδική πορεία τον έχουν κατατάξει ως έναν από τα δημιουργικότερα ταλέντα της χώρας. Τον συναντήσαμε και μιλήσαμε για την δουλειά του αλλά και τη γνώμη του για τον χώρο του bodypainting στην Ελλάδα.


Πότε ήρθες σε επαφή με το body/face painting πρώτη φορά;Ποιο ήταν το ερέθισμα που σε τράβηξε σε αυτό;
Το πρώτο bodypainting μου το έκανα στην σχολή. Αλλά δε το θεωρώ ερέθισμα, το έκανα αναγκαστικά στα πλαίσια του μαθήματος. Αυτό που με οδήγησε στο bodypainting ήταν η ανάγκη, η ανάγκη για περισσότερο καμβά. Από ένα σημείο και μετά δε σου φτάνει το πρόσωπο, όποτε προχωράς στο σώμα.

Πες μας λίγα λόγια για την εμπειρία σου πάνω σ αυτό...
Κάνω τα πάντα, δουλεύω όπου πληρώνουν. Αν δεν προσφέρεται αμοιβή για τη δουλειά μου, προτιμώ να ασχοληθώ με τα δικά μου πρότζεκτ.
Η μεγαλύτερη στιγμή για μένα, ένα μεγάλο σχολείο, ήταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας. Ο υπεύθυνος ήταν ο Άγγελος Μέντης, ήμασταν πάρα πολλοί makeup artists και ήταν ένα μεγάλο σχολείο, μάθαμε να χειριζόμαστε το φως τη σκιά, πήραμε πολλά πράγματα από αυτήν την εμπειρία.
Όσον αφορά τη διδασκαλία, έχω ασχοληθεί, αλλά το μακιγιάζ και περισσότερο το bodypainting είναι κάτι που δε μπορείς να το διδάξεις. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ανοίξεις το μυαλό του άλλου και να δει πράγματα ώστε να ψαχτεί.

face ή body painting; Τι προτιμάς;
Ανάλογα το πρότζεκτ...


Υπάρχει κάποιο στυλ που προτιμάς περισσότερο;
Σουρεαλισμός. Οι δημιουργίες μου δεν είναι ρεαλιστικές, δε ζωγραφίζω μια πεταλούδα ή ένα τριαντάφυλλο, δεν ξέρω αν μπορώ κιόλας. Αυτό που μου αρέσει είναι να δημιουργώ σουρεαλιστικές εικόνες με τα πιο πρωτότυπα και ανορθόδοξα μέσα.

Τεχνική βαψίματος που συνήθως επιλέγεις
Δεν υπάρχει μόνο μία, εξαρτάται με τη κάθε δουλειά. Επιλέγω τα πάντα: πινέλα για τοίχους, τα χέρια μου, πιτσίλες, φυσάω σκόνες. Αρκεί να γίνονται όλα με σεβασμό στο μοντέλο και να μην το πονάς. Για μένα δεν υπάρχει σωστό και λάθος, όποιος λέει ότι υπάρχει είναι βλάκας.

Υπάρχει κάποιο διάσημο πρόσωπο που θα ήθελες να βάψεις;Αν ναι,εχεις σκεφτεί τι θα του έκανες;
Mila Yovovitch. Μου αρέσει το μοντέλο να είναι όμορφο αλλά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, σχεδόν ξωτικίσια. Μια Ελληνίδα που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι η Σολωμού.

Στην Ελλάδα πως βλέπεις τα πράγματα ως προς το επίπεδο των καλλιτεχνών;Θεωρείς ότι η οικονομική κρίση επηρεάζει την ανάπτυξη της τέχνης;
Πλέον το επίπεδο έχει ανέβει πολύ. Τα παιδιά κάνουν απίστευτη δουλειά. Μέσα σε δυο τρία χρόνια έγινε ένα μπαμ και εμφανίστηκαν καταπληκτικά ταλέντα. Προφανώς έχουν βοηθήσει τα social media. Όσον αφορά την κρίση, θεωρώ ότι βοηθάει την τέχνη, δημιουργεί προκλήσεις και κάνει τους άλλους να σκεφτούν περισσότερο. Επίσης ξεκαθαρίζει το τοπίο. Αυτός που ξέρει καλά τη δουλειά του θα μείνει, αυτός που αερολογεί θα χαθεί.

Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται κάποιος για να ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα του μακιγιάζ;
Να μην είναι συντηρητικό μυαλό, να τσαλακώνεται, να έχει καλό χέρι φυσικά και να είναι πρόθυμος να δουλέψει. Το σημαντικότερο είναι να βλέπει μακριά να έχει φαντασία και να ψάχνεται πάρα πολύ, να μη κάθεται στα αυγά του.

Τι θα συμβούλευες τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν;
 Να ασχοληθούν γιατί τους αρέσει, όχι για να βγάλουν λεφτά. Μπορεί να πλουτίσουν από αυτό μπορεί και όχι. Αλλά πρέπει να τους αρέσει πάνω από όλα.


Κάτι που θα ήθελες να προσθέσεις εσύ;
 Να μη φοβόμαστε να λέμε μπράβο στους συναδέλφους μας. Το ότι είναι ο άλλος καλός δε σημαίνει ότι εσύ δεν είσαι καλός. Δώστου το όταν δημιουργεί κάτι αξιόλογο. Δεν πρέπει να υπάρχουν ίντριγκες τέτοιου είδους.

Πως μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
Από το τηλέφωνο. Βαριέμαι άπειρα τα μηνύματα. Μου στέλνουν πολλοί μηνύματα και με ρωτάνε τι να κάνω έχω αυτό το πρόβλημα, ή μου στέλνουν παραγγελίες για την Kryolan. Να ξεκαθαρίσω η Kryolan δεν είναι δική μου! Ό,τι θέλει κανείς να επικοινωνεί με την εταιρεία. Το δικό μου τηλέφωνο είναι στη σελίδα μου δε το κρύβω, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου όποτε θέλουν.

Για περισσότερες δημιουργίες καθώς και για τους τρόπους επικοινωνίας με τον mua Γιώργο Κεραμίδα επισκεφθείτε την gallery του site


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου